Re: AWARD i ASUS maja nas w .....

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 20:01:36 MET

On 10 Nov 1997 10:20:53 GMT, "L.S.M" <soplic_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Z tego wynika ze zamiast liczyc na wsparcie producenta lepiej kupic
>nowa plyte.

Po co? przeciez dziala...

A moze zadzialac po staremu: pojsc do kogos z asus'em, zgrac bios,
i u siebie wykonac "odzyskanie" ?

Nie wiem tez czy narezkania sa sluszne: jak sie towar wlasnorecznie
zepsulo, to sie potem za naprawe placi - takie sa zasady :-)

A swoja droga: kosci te same, bios z tego samego zrodla - czy miedzy
SOYO a Asus'ami sa jakies roznice w wydajnosci :-)

J.