Re: AWARD i ASUS maja nas w .....

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 15:12:53 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> Err.. Jest podlaczona, ino wiekszosc flashow olewa sygnal WP. Ale
> poszukajcie plyty z Flashem Intela - nie da sie go przekonac by cokolwiek
> przyjal jesli zworka nie jest ustawiona wlasciwie.

Może i jest ale pamiętaj, że i płyta i plik do flashowania pochodziły od tego
samego producenta: Asusa (nawet jeśli robił im to Award, mnie to nie musi
obchodzić). Nadal uważam, że nic nie usprawiedliwia zworki, która wg.
instrukcji ma do czegoś służyć a nie służy. Gdyby to co opisywał przedmówca
zdarzyło się w Stanach Asus nie uniknął by zapłacenia odszkodowania.

--
Jacek Piskozub
 Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland