Re: SB PRO rownocz. nagryw. i odtwarzanie

Autor: Bogdan Kwietniak (valusia_at_hotmail.com)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 13:37:41 MET

Jacek Wikiera wrote:

> Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl) wrote:
>
> : Czy potrafisz uruchomic rownoczesne nagrywanie i odtwarzanie dzwieku
> : w 16bitach przy 44.1kHz ?
> : Maciej Bartkowiak
>
> Dokladnie tak robie, ale oba kanaly mono. Nie probowlalem stereo.
> I mam ciagle jeszcze problemy. Na razie robie tylko tyle:
> nagrywam do bufora, i odtwarzam to. Mam 3 bufory na wejscie, trzy na wyjscie,
> i cos sie sypie jak sa krotkie. Ale przez weekend sprobuje sprawdzic
> gdzie jest blad.

A moze kolega rozgryzie ten problemik. W grze jest bardzo interesujacy
kawalek, ktory chcialbym miec w jakies przystepnej formie. Niestety
update mojej Vibry do SB16 nie daje pozadanego efektu, gdyz przyroznych
kombinacjach dostaje komunikat w stylu 'Ten plik nie moze zostac
utworzony. Utworz nowy plik' i tak w kolko.