Re: SB PRO rownocz. nagryw. i odtwarzanie

Autor: Jacek Wikiera (wikiera_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 01:17:16 MET

Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl) wrote:

: Czy potrafisz uruchomic rownoczesne nagrywanie i odtwarzanie dzwieku
: w 16bitach przy 44.1kHz ?
: Maciej Bartkowiak

Dokladnie tak robie, ale oba kanaly mono. Nie probowlalem stereo.
 I mam ciagle jeszcze problemy. Na razie robie tylko tyle:
nagrywam do bufora, i odtwarzam to. Mam 3 bufory na wejscie, trzy na wyjscie,
i cos sie sypie jak sa krotkie. Ale przez weekend sprobuje sprawdzic
gdzie jest blad.

Murphy's Law is recursive.  Washing your car to make it rain doesn't work.