Re: AWARD i ASUS maja nas w .....

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 11:02:10 MET

Bogdan Tomaszewski wrote:

[zapisał sobie BIOS Awarda na płycie Asus z VX430]

Oj wiem. To prawda. Zworka chroniąca przed flashowanem jest na
P/I-55TVP4 jedynie atrapą. Ja także postanowiłem uruchomić flashowanie
"na sucho" i skutecznie upgradowałem sobie BIOS mimo zabezpieczającej
zworki. Z tym, że... właściwym BIOSem - tak więc nic się nie stało.
Jednak jest to poważne zaniedbanie ze strony ASUSa: na pudełku z płytą
główną powinno pisać wielkimi literami, że zworka J10 jest do niczego
nie podłączona.

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl