Re: Linux a cechy narodowe [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 02:11:01 MET

Slawek wrote:

> Widac ludziom tego trzeba. Moze im ten smak odpowiada?
> Moze im odpowada ze nie sa z miesa z UK?
> Moze to ze MD ma wysokie wymaganie sanitarne jakze obce restauracjom
> w pewnych rejonach swiata?
>
> Moze po prostu im smakuje tylko tobie nie?

Smak jest kwestią gustu. Natomiast wydajność systemu operacyjnego jest
jak najbardziej mierzalna, a NT na tym polu nie wypada najlepiej, a
przynajmniej NIE AŻ TAK DOBRZE, ŻEBY MOGŁO TO TŁUMACZYĆ TAK DUŻĄ JEGO
SPRZEDAŻ.
Cała ta dyskusja nie ma na celu zakwestionowania popularności NT zarówno
wśród plebsu, jak i w poważnych koncernach, a m.in:
1) pokazanie klientowi (czyli i TOBIE) że są też rozwiązania
alternatywne, czasami nawet tańsze, lub nawet ZUPEŁNIE DARMOWE, które
spełniają to samo zadanie.
2) pokazanie, że Microsoft wypuszcza programy, których jakość, W
PORÓWNANIU z oczekiwaniami klienta zmamionego reklamami jest MIZERNA
3) uświadomienie Ci (i paru innym osobom), że to, co NAJBARDZIEJ
REKLAMOWANE, wcale NIE JEST NAJLEPSZE (jeszcze o tym nie wiesz?).

A teraz, jeśli pozwolisz, poproszę Cię o ustosunkowanie się do kilku
tez:

- Uważam, że MS robi dobre, niezawodne i tanie oprogramowanie.
- Oprogramowanie MS nie jest dobre bo reklamowane, ale reklamowane bo
dobre.
- Chcę mieć cały sprzęt pod kontrolą programów Microsoftu, bo wszyscy
tak mają i z tego powodu jest ono standardem.
- NT nadaje się do każdego zastosowania.
- Darmowy soft jest gorszy od komercyjnego i nadaje się tylko do zabawy.
- Zawsze mam rację

Jeśli jeszcze się nie znudziłeś tą dyskusją, to napisz co Ci się NIE
PODOBA w oprogramowaniu i polityce firmy MS.

Pozdrawiam,

-- , --
-- Robert Slaski --
-- mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl mailto:slaskir_at_polbox.com --
-- --