Re: Obrobka zdjec

Autor: Marcin Kuśmierz (mkusmier_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 20:57:39 MET

> "Siedzi sobie facet przed komputerem i oglada na monitorze zdjecie
> na ktorym widac z daleka jakas osobe (jest tak daleko ze nie mozna
> nikogo rozpoznac).Gosc wciska guziczek ... obraz powieksza sie (masa
> pikseli),i nagle wszystko zaczyna sie wygladzac.Kilka takich
> ruchow i juz widac twarz osobnika".

Czesc!
Mozliwe, choc pewnie na troszke innej zasadzie niz opisales. Woloszanski w
"Sensacjach XX wieku" pokazywal, jak jakis spec od obrobki obrazu wyluskal
w ten sposob z filmu zrobionego 8mm amatorska kamera twarz jednego z
zabojcow Kennedy'ego. Dzieki temu ustalono jego tozsamosc (David Ferry),
ale to chyba nie jest temat na pl.comp.pecet.
Nie mam zielonego pojecia, gdzie taki software dorwac, a tym bardziej jak
dziala :-(
Pozdrowienia.
                Marcin