Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 01:42:13 MET
Dnia Thu, 6 Nov 1997 10:09:08 -0500, Slawek napisał(a):
>Tolaris wrote in message <3463ae05.2250801_at_news.tpnet.pl>...
>>On 6 Nov 1997 09:22:10 GMT, Pawel Paroń wrote..
>>>On Thu, 06 Nov 1997 02:38:23 GMT, Adam Wojcieszyk <tolaris_at_geocities.com> wrote:
>>>>..innymi słowy.. provider potrafi stwierdzić, że przestałeś
>>>>korzystać z połączenia, i rozłącza się sam..
>>prostu provider zaczeka aż skończysz pobierać/wysyłać dane i
>>rozłączy się wtedy.. nie wmówisz mi, że ciągniesz pliki z
>>inetu 24/7.. ^^
>Netcom (ww.netcom.com) nie ma timeout.
Widać mają wystarczająco dużo linii... bo problemem może być to, że u
providera, który ma 1000 linii telefonicznych, siedzi non-stop 800
klientów...
>W innych wystarczy zostawic jakis czytnik mail aby sprawdzal mail co 10 minut.
Owszem, to rozwiązuje sprawę...
Pozdrawiam,
-- | Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787| |mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ | |mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl ICQ: 4381847 irc: joshua_ |
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:32:07 MET DST