Re: Generalny blad w sztuce II (was: Generalny blad w sztuce ;)

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 01:42:13 MET


Dnia Thu, 6 Nov 1997 10:09:08 -0500, Slawek napisał(a):

>Tolaris wrote in message <3463ae05.2250801_at_news.tpnet.pl>...
>>On 6 Nov 1997 09:22:10 GMT, Pawel Paroń wrote..

>>>On Thu, 06 Nov 1997 02:38:23 GMT, Adam Wojcieszyk <tolaris_at_geocities.com> wrote:
>>>>..innymi słowy.. provider potrafi stwierdzić, że przestałeś
>>>>korzystać z połączenia, i rozłącza się sam..

>>prostu provider zaczeka aż skończysz pobierać/wysyłać dane i
>>rozłączy się wtedy.. nie wmówisz mi, że ciągniesz pliki z
>>inetu 24/7.. ^^

>Netcom (ww.netcom.com) nie ma timeout.

Widać mają wystarczająco dużo linii... bo problemem może być to, że u
providera, który ma 1000 linii telefonicznych, siedzi non-stop 800
klientów...

>W innych wystarczy zostawic jakis czytnik mail aby sprawdzal mail co 10 minut.

Owszem, to rozwiązuje sprawę...

Pozdrawiam,

-- 
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl   ICQ: 4381847   irc: joshua_          |


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:32:07 MET DST