Re: Monitor mi się trzęsie!

Autor: Andrzej Sarbinowski (ascomp_at_technik.swiebodzin.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 17:18:27 MET

roberts_at_polandmail.com (Robert Scurvy) wrote:

>Ja już nie mam pojęcia co z tym zrobić. Mam dwie hipotezy, ale nie
>wiem czy słuszne:
>1. Może coś nie tak z kartą? - S3 Trio64 1MB PCI
>2. Nie mam stabilizatora napięcia (tego przedłużacza z czerwonym
>przyciskiem ;) i może to jakoś wpływa na zasilanie monitora i...

Czesc !
 Z opisanych przez ciebie objawow wynika, ze winna jest karta
graficzna. Wez, jesli mozesz monitor do kolegi, i sprawdz czy u niego
dziala prawidlowo. Ja osobiscie mialem taki problem z ta wlasnie karta
- kupiona jakies 3-4 miesiace temu - prawdopodobnie byla taka
nieszczesliwa seria. Jesli okaze sie ze u kolegi jest wszystko w
porzadku z twoim monitorem zareklamuj te karte. Zaklocenia elektr.
raczej nie sa winne. Ja ta moja uszkodzana karte wkladalem do 2
sprawnych komputerow - i w obu przypadkach obbraz drzal.

Zycze sukcesow w walce z instytucja VOBIS.

                        Andrzej Sarbinowski