Re: Monitor mi się trzęsie!

Autor: Romero (rowa42_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 10:38:53 MET

Mam ten sam problem tyle, że na monitorze Daewoo.Mam kartę S3Trio64V+, sprawdziłem
wszystko
i już wiem, że to wina monitora. Obraz trzęsie się przy odświeżaniu 60 Hz, w wyższych
czestotliwościach
zjawisko nie występuje /tj. przy 75 Hz i 85 Hz /.Jedynym wyjściem jest podwyzszenie
częstotliwosci
w windowsach i dosie. Używam do tego programu utilities z dyskietek instalacyjnych
karty graficznej.
Monitor ma już 3 lata i chyba nic się nie da z tym zrobić.
Pozdraw

--
Romero
rowa42_at_polbox.com