Re: Monitor mi sie trzesie!

Autor: Tomasz Michun (michun_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 02:00:54 MET

On Sat, 08 Nov 1997 23:02:01 GMT, roberts_at_polandmail.com (Robert
Scurvy) wrote:

>Ja ju? nie mam pojecia co z tym zrobi{. Mam dwie hipotezy, ale nie
>wiem czy s3uszne:
>1. Mo?e co? nie tak z kart?? - S3 Trio64 1MB PCI
Sprobuj go podpiac do innego komputera, najlepiej z karta innego typu.
Bedziesz mogl wyeliminowac lub potwierdzic to podejrzenie. Pogadaj z
kumplami, ktorys z pewnoscia zgodzi sie przywiezc swoj komputer do
Ciebie (chyba lepiej wozic komputer niz monitor). Mozesz tez rzecz
jansa, jesli sie nie boisz i nie masz stickerow na obudowie wsadzic
inna karte i sprawdzic w ten sposob.

>2. Nie mam stabilizatora napiecia (tego przed3u?acza z czerwonym
>przyciskiem ;) i mo?e to jako? wp3ywa na zasilanie monitora i...

Nie. Wiekszosc urzadzen elektronicznych ma wbudowane filtry i
bezpieczniki wiec nie sadze. Chociaz nie jestem elektronikiem i nie
chcialbym rozpetac kolejnej dyskusji.

Sie ma
T. Michun