O karcie ELSA VICTORY ERAZOR (chip Riva 128)

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 16:56:04 MET

Właśnie przeczytałem artykuł o karcie graficznej ELSA VICTORY ERAZOR (na
chipie Riva 128) w PC Kurierze. Czy ktoś ma szczególowe informacje o tej
karcie? A konkretnie:
--Czy naprawdę jest szybsza od Voodoo w grafice 3D i od Matrox Millenium II
w graf. 2D?
--Jak wygląda sprawa używania jej jako digitizera video oraz modulatora TV?
--Jakie są jej wymagania sprzętowe?
--Na zdjęciu ma złącze, którego dotąd nie widziałem. Czy to AGP? A jeśli
tak, to czy będzie odpowiednik na PCI?
A tak w ogóle to jak te wszystkie jej pochwały z PCQ mają się do prawdy?

--
Krzysztof Trybowski
http://www.kki.net.pl/ktrybow