Re: Mysz 3-przyciskowa A4tech Pro-9v

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 15:02:55 MET

On Thu, 06 Nov 1997 19:31:42 +0100, Marek Silicki <sielik_at_polbox.com>
napisał(a):

> Spróbuj sciągnąć z www.a4tech.com.tw plik combowm.zip
>(driver+program obsługujący dla W95)

Wielkie dzięki za tę wiadomość. Nareszcie moja myszka A4tech WS-9
działa poprawnie w trybie trójprzyciskowym i mam upragniony zoom. Przy
czym ja ściągnąłem plik comboscr.zip, bo chodziło mi o ScrollWare.
Czym różni się od niego combowm.zip? To wm to WinMouse, tak się moja
myszka nazywa, ale po zainstalowaniu comboscr wszystko ładnie działa.

Pozdrawiam
Jacek Sitowski