Cyrix 200+

Autor: Adam Gasiorski (agasiors_at_ci.comarch.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 14:52:11 MET

    Czesc.
Chce zmienic sprzet na cos lepszego. Przymierzam sie do kupna procesora
Cyrix 200+ (M1- bez MMX). Kusi mnie stosunkowo niska cena.
Wiem ze to nie to samo co Intel200 czy AMD-K5-200, ale i tak szybki.
No ale poszedlem do sklepu i gosc mnie zaatakowal twierdzac, ze komputer
z CX zawiesza sie.
Nie wiem czy to prawda. Czy slyszeliscie cos moze o jakichs ukrytych
wadach Cyrix-ow ?
Jak sprawuja sie rozne systemy operacyjne ? (Linux, NT, OS/2)
Jaka plyte glowna najlepiej kupic pod tego CX-a ?

    Adam Gasiorski.