Re: Linux a cechy narodowe [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 04:18:33 MET

Slawek wrote:

> :)))))))))))) Dobre.
> A dlaczego SGI przechodzi na NT a nie LUNIXA?

Bo jest szeroko reklamowany jako plaster na wszystko. Dlaczego jest
szeroko reklamowany? Bo jest na to Kupa Kasy. Dlaczego jest Kupa Kasy?
Bo jest sprzedawany jak świeże bułeczki. Dlaczego jest sprzedawany jak
świeże bułeczki? Bo jest szeroko reklamowany...

A dlaczego SGI zdecydował się na udostępnienie specyfikacji swoich
stacji roboczych (nawet tych jeszcze nie produkowanych) w celu
opracowania wersji Linuxa, która by (w zamyśle) wykorzystywała
intensywnie ich podsystemy graficzne? Jeśli NT jest wydajniejsze, to po
co sobie d... zawracać?

> Cyz nie daletego ze sie na stacje NT jest wiekszy popyt?
> Wiem nie w Polsce, bo nie mozna dostac latwo pirackiej kopii za 1/10 ceny,
> ale na swiecie talk wlasnie jest.
> Sprzedaz NT bije wszytsko.

Sprzedaż hamburgerów w RESTAURACJACH McDonalda też bije wszystko,
pomimo, że są niezdrowe, tuczące, mają smak plastiku z proszkiem do
prania, a ja dostaję po nich sraczki. Ach! Przecież są tanie i mocno
reklamowane.

Pozdrawiam,

-- , --
-- Robert Slaski --
-- mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl mailto:slaskir_at_polbox.com --
-- --