Re: Zyx i no dial - fixed !

Autor: Andrzej Wrzesiński (andrzejw_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 12:36:55 MET

Z doświadczeń wiem, że istnieją dwa rodzaje przelotek 25->9:
"myszowate"(najpopularniejsze) i taką miałeś oraz "pełne" (niestety rzadko
spotykane). Ale ważne, że problem rozwiązany!
                                        Andrzej

Andrzej Bednarczyk <andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl> napisał(a) w
artykule <199711070605.HAA11516_at_polonez.man.lodz.pl>...