Re: Bill Gates

Autor: Pawel Paroń (pawelp_at_rodan.rodan.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 11:37:41 MET

On Thu, 6 Nov 1997 16:22:10 -0500, "Slawek" <sd000001_at_polbox.pl> wrote:
>Ja nie jestem inzynier wiec znam to co jest u mnie w pracy (a to duza firma)
>i jest windos oczywiscie.
>No i nie widzialem jeszcze firmy w ktorej desktopy maja cos innego niz windows.
>
>To oczywiscie w kraju gdzie sa n a p r a w d e duze firmy.

Mlodziencze, malo jeszcze widziales, stad twoje problemy. Slyszales
o takiej poniekad znanej firmie o nazwie Motorola? (Z Hameryki ona pochodzi,
dodam dla ulatwienia, 140 tys. ludzi)
Na biurkach XTerminale NCD, w serwerowni AIXy, do tego ApplixWare, jesli
chodzi o "prace biurowe" (dzial dokumentacji, ksiegowosc, itp). A dla
upartych Maki. Pecet byl jeden, zeby sobie mogli skopiowac jak ktos cos
w WinMordzie przyniesie.
Dzialo sie to Roku Panskiego 1995/1996, w Wiesbaden (.de), Swindon (.uk),
nie slyszalem, zeby od tego czasu cos sie zasadniczo zmienilo.

To tyle a propos "duzych zagramanicznych firm".
Pawel

ps. na notebookach mieli(smy) dos+desqview386.