Re: DIMM vs SIMM

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 00:15:09 MET

On 6 Nov 97 12:55:08 GMT, "Krzysztof Szymański" <chris_at_use.com.pl>
napisał(a):

>Czlowieku, DIMM wcale nie przyspiesza pracy systemu - dlatego ze jest to
>para SIMMow na jednej plytce (to dla laikow) - o ile nie zakupisz modulow
>DIMM SDRAM (64bit lub 72bit).

Masz rację, ale ponieważ SDRAM występuje właśnie w postaci DIMM, to
przyjęło się chyba mówić DIMM, pytając o SDRAM. To oczywiście
drobiazg.
Na pytanie właściwe nie odpowiedziałeś, a ja też chętnie dowiedziałbym
się, czy do P233 MMX wypada kupić SDRAM, czy można używać EDO, bez
straty wydajności? Jeśli zaś kupować już DIMM SDRAM, to który rodzaj?

Pozdrawiam
Jacek Sitowski