Re: TX a pamiec RAM >64MB

Autor: darek (darek_at_stgambit.gda.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 22:50:30 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> Oczywiscie. To jest zero (szczegolnie do normalnych zastosowan, oraz
> biorac pod uwage, ze jak ktos ma np. 32MB+32MB, to nie bedzie wsadzal
> raczej 2M+2M do drugiego banku, szczegolnie ze te ostatnie sa raczej
> trudne do kupienia).

Hmm. Pewnie jestem niedzisiejszy, ale jednak zainteresowany (mam plyte TX
i bardzo potrzebne 128 MB). Myslalem (ha, ha... myslalem) ze jak wsadze
DIMMy o czasie dostepu 10 ns (tyle co cache?) to nie bede sie musial
martwic cache'owaniem powyzej czy ponizej... Juz widze, ze bylem naiwny,
ale nadal nie rozumiem DLACZEGO?
Wydawalo mi sie (he, he... nie ja pierwszy), ze z DIMM'ami to bedzie 128
MB cache'u?

Prosze Szanownych Kolegow O Litosciwe Wyjasnienie i Przepraszam za (ew.)
Moje Dyletanctwo

Darek