Re: Bill Gates

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 22:38:28 MET

>Czy znam?:)
>Ja nie jestem inzynier wiec znam to co jest u mnie w pracy (a to duza firma)
>i jest windos oczywiscie.
>No i nie widzialem jeszcze firmy w ktorej desktopy maja cos innego niz windows.
>To oczywiscie w kraju gdzie sa n a p r a w d e duze firmy.

Ehh... Nie mowie o komputerze dla biurwy, bo jej byle co (o... swietne
okreslenie dla produktow M$) wystarczy. Sam chciales duzych komputerow i
wielkich firm, a gdy dostales przyklady to sie wycofujesz? :) Nikt nie
zaprzecza, ze w dziedzinie oprogramowania biurowego M$ przewodzi, co
wcale nie jest rowne z tym, ze jego prodkty sa dobre czy doskonale. W
naprawde powaznych zastosowaniach nie mialyby zadnej racji bytu.
Zwyczajnie sa na to za liche :)

karpio