Re: Bill Gates

Autor: Marcin Pasternak (mzimu_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 19:11:34 MET

On 5 Nov 1997 23:27:28 GMT, Slawomir Bialek
<civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl> wrote:

>Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:
>: Ale coz, musze chyba sobie uswiadomic, ze takie malenkie PPro ze 128MB
>: RAM (i nastepne 128 MB w drodze), co na nim kilkadziesiat osob
>: jednoczesnie pracuje, to tylko takie moje hobby...
>
>Oj... A w Ameryce to taki komputer ma każda sprzątaczka na biurku,
>a w tej Polsce na takim jednym każą pracować kilkudziesięciu osobom...

wobec tego ludzie zajmujacy sie zarzadzaniem w Ameryce maja zle w
glowach ;-) po jaka cholere sprzataczce komputer - jej wystarczy dobra
miotla!
A co do ilosci osob na komputer to widac nie wiesz, ze istnieje cos
takiego jak serwery sieciowe. No coz, jesli M$ ma takich specjalistow
od reklamy, to nie wroze tej firmie przyszlosci ;-))))

Marcin Pasternak
mzimu_at_friko.onet.pl lub marcpast_at_uoo.univ.szczecin.pl