Re: Olivetti Quaderno - ile?

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_elektron.elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 18:17:47 MET

Janusz Batko <janus_at_raptor.uci.agh.edu.pl> wrote:
: : zasilacza do niego jezeli sie nie uzywa to baterie sa po kilku godzinach
: : naladowane (zgodnie z tym co napisano w instrukcji)

: Chcialem powiedziec, ze nie ma nic poza zasilaczem, jesli zasilacz jest
: jednoczesnie ladowarka to ok, tego jednak nie moglem stwierdzic,
: poniewaz jak wspomnialem nie mam do niego instrukcji.
: To jest zreszta malo istotne: mnie interesuje ile takiego cos moze byc
: warte?

: --
: Janusz (janus_at_krakow.linux.org.pl)

hmmm ja ostatnio cos takiego chce sprzedac za jakies 400 zl (moze mniej)

--
    Piotr Goral
    Wydzial Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej