Re: Olivetti Quaderno - ile?

Autor: Janusz Batko (janus_at_raptor.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 17:28:56 MET

In pl.comp.pecet Piotr Goral <pgoral_at_neutron.elka.pw.edu.pl> wrote:
: Janusz Batko (janus_at_raptor.uci.agh.edu.pl) wrote:
: : Ile moze kosztowac subnotebook Olivetti Quaderno
: : uzywany, z troche uszkodzonymi zawiasami od ekranu,
: : z wyczerpanymi akumulatorami (i bez ladowarki), bez instrukcji,
: : bez interfejsu do stacji dyskow, a za to z:
: : -1MB RAMu
: : -20 MB HDD
: : -kabel null-modem (RS232C<->gniazdo portu szeregowego w subnotebooku)
: : -MSDOS 5.0
: : -zasilacz
: : ??

: : --
: : Janusz (janus_at_krakow.linux.org.pl)

: hmmm ma zasilacz i nie ma ladowarki? dziwne! mam takie cos i po podlanczeniu
: zasilacza do niego jezeli sie nie uzywa to baterie sa po kilku godzinach
: naladowane (zgodnie z tym co napisano w instrukcji)

Chcialem powiedziec, ze nie ma nic poza zasilaczem, jesli zasilacz jest
jednoczesnie ladowarka to ok, tego jednak nie moglem stwierdzic,
poniewaz jak wspomnialem nie mam do niego instrukcji.
To jest zreszta malo istotne: mnie interesuje ile takiego cos moze byc
warte?

--
 Janusz  (janus_at_krakow.linux.org.pl)