Re: VX i PIO4

Autor: Pawian (pawian_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 16:57:56 MET

>Witam
>male pytanko czy plyty VX nie obsluguja PIO4(tak slyszalem)
>ja mam dysk ktory w ustawieniqch Auto melduje sie jako PIO4 i CD-rom
>Toshiba 24x i melduje sie jako PIO3 ale zmienilrem jej na PIO4 czy to
>cos da??I czy to prawda rze VX nie obsluguje PIO4??
>Alex

czesc, to chyba nie tak z tym VX. u mnie tylko nie chce podac jaki mam
transfer w sysinfo z NU pod dosem , a oprocz tego chyba zachowuje sie
normalnie tzn i HDD i CDROM Samsung x12 chodzi na PIO4. co do tego
wymuszonego przestawiania PIO z 3 na 4 to w twoim przypadku na pewno
pomoze Ci na higienie psychiczna (dopoki nie wpadniesz w melancholie
bo chcialbys przestawic na PIO5) kiedys w ten sposob podwyzszylem
transfer HDD ale musial to byc jedyny dysk podpiety do tasmy. czesc

Pawian

  /--\ Wszystko przemija
( 0 0 ) nawet najdluzsza zmija
 |_oo_|