Re: uniwersalne haslo do BIOSU

Autor: Pawian (pawian_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 16:57:42 MET

>Chyba twoj brat (albo moze ty ? :) ) pporuszal ten temat. Poruszal takze,
>bardzo wazna dla tej grupy sprawe Mortal Kombat :))
>Byly listy - radze siegnac do archiwum

pamietam czytalem, ale bylo tam to poruszane z punktu widzenia innego
brata (pozdrawiam wszystkich braci na tym serwerze) i chcial on
zabezpieczyc komputer przed wyrosnietym szczeniakiem. mi chodzi o to
ze kiedys widzialem jakas kombinacje liter wymyslona przez fabryke
ktora pozwalala dostac sie bardziej finezyjnie do komputera po jej
wpisaniu a nie po chamsku rozkrecac obudowe...no ale zapomnialem ja
8----)))

Pawian

  /--\ Wszystko przemija
( 0 0 ) nawet najdluzsza zmija