RE: Zyx i no dial

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 12:44:10 MET

To znaczy mysz jest badziewna (Dexxa) i tak jak pisałem nic nie
instalowałem dodatkowo pod Winde do niej. Możliwe jest więc że jest
zainstalowany driver o którym piszesz. Jestem chętny po ten programik -
może pomoże. Natomiast dlaczego modem nie dialuje w takim razie spod
czystego Dos'a też ?
An_at_y