RE: Zyx i no dial

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 13:11:25 MET

At 12:47 97 - 11 - 06 +0100, you wrote:
>To znaczy mysz jest badziewna (Dexxa) i tak jak pisałem nic nie
>instalowałem dodatkowo pod Winde do niej. Możliwe jest więc że jest
>zainstalowany driver o którym piszesz. Jestem chętny po ten programik -
>może pomoże. Natomiast dlaczego modem nie dialuje w takim razie spod
>czystego Dos'a też ?
>An_at_y

To zalezy spod jakiego "czystego DOS'a". Jezeli przy starcie komputera
klawisz F4 lub F8 i dalej z menu "poprzednia wersja" lub z dyskietki
systemowej to powinien dzialac, zwlaszcza bezposrednio po wlaczeniu
napiecia zasilania. Jesli jednak po wyjsciu z Windows i przejsciu
do DOS to zablokowanie portow pozostaje. Programik (ok. 5KB) przesylam
na priv. Pozdrowienia,

                                Piotr