RE: Zyx i no dial

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 12:25:21 MET

At 11:48 97 - 11 - 06 +0100, you wrote:
>Nie instalowałem żadnych specjalnych driverów. Podejrzewam że
>standardową systemową. Sprawdzę jak przyjdę do domu. A co to ma do
>rzeczy ?
>
>______________________________________
>An_at_y

Potrafi miec sporo do rzeczy, zwlaszcza jak jest mysz trzyklawiszowa
Genius lub Logitech ze starszym driverem. Objawy sa identyczne.
Driver Logitecha trzeba wymienic na nowszy, Geniusa generalnie tez.
Jezeli na COM1 jest driver mscmouse.drv to nie ma sily zeby uruchomic
modem na COM2 lub COM4 pod Windows - porty sa zablokowane. Jest kilka
rozwiazan:

1) zmienic drivery na nowsze (http://www.genius-kye.com),
2) zamienic mysz i modem COM'ami tj. modem na COM1 a mysz na COM2
   ale wtedy driver zmienic trzeba na msc3bc2.drv,
3) moge przeslac na priv programik ktorego ikonke wystarczy umiescic
   w StartUp i COMy beda resetowane niezauwazalne dla uzytkownika
   zaraz po starcie systemu.

Pozdrawiam,
                                        Piotr