Re: "Trompka" nr 3

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 11:52:01 MET

At 07:01 11-06-97 +0100, you wrote:
>Scagnalem wlasnie WinSocket w wersji 3 i okazalo sie ze ma on
>zabezpieczenie czasowe - po 30 dniach uzytkowania wylancza sie.
>CZY KTOS ZNA HASLO I NUMER REJESTRACYJNY DO TEJ WERSJI TROMPKI ALBO WIE
>GDZIE JE ZDOBYC LUB JAK OSZUKAC PROGRAM ?

  Musisz podac dokladny numer wersji (3.0c 3.0d itd)
  Te wersje sie roznia rozmiarami i adres, w ktorym
  trzeba zmienic kilka bajtow sie przesuwa.
  Jeden pan co robi crackera do "Trompki" to robi
  coraz to nowy program, mimo ze moznaby zrobic programik
  bardziej uniwersalny (ciag bajtow do zmiany jest unikalny
  wiec mozna go latwo odszukac i zrobic zmiane teoretycznie
  w kazdej wersji)