Re: Drukarki Laser LED?

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 11:51:43 MET

At 02:09 11-06-97 +0100, you wrote:

>R.Zylla, Lodz-Baluty napisał(a) w artykule
><199711051056.LAA09233_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

>Toner do Oki 4W kosztuje 85zl ...
>NA PEWNO wychodzi taniej niz artamentowa (pomijam napelnianie)

  Jesli chodzi o cene tonera to mialem na mysli porownanie
  z HP LaserJet III bo te drukarke uzywam na tyle dlugo
  ze wiem jak wystarcza toner. Wystarcza w srednich biurowych
  warunkach (drukowanie arykulow naukowych, folii do prezentacji,
  grafiki B/W z Corela itp) na 3500 stron.

  W OKI 4w serwis kazal mi wymienic toner przed wydrukowaniem
  1000 stron.