Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 10:03:10 MET

chester (chester_at_kki.net.pl) wrote:

: Odbija mi się kiedy coś takiego czytam.

No comment.

: Każdy komputer kupiony przez dowolną jednostkę państwową musi posiadać
: polskie certyfikaty czy to się komuś podoba czy nie.

Przykro stwierdzic, ale piszesz nie na temat. Bylo o Optimusie. Takze o
rzekomym nielegalnym dzialaniu firm mniejszych niz Optimus. Nie o polityce
zakupow jednostek uspolecznionych czy jak to sie tam nazywa...

: Właśnie takim niedowładem się wykazałeś.W którym miejscu mojego postu
: znalazłeś coś o kablach i o Optimusie ???

Bylo o bezpieczenstwie (ow certyfikat "B") i byla aluzja, ze Optimus
gwarantuje - w przeciwienstwie do innych, mniejszych firm - ze towary
beda mialy certyfikat "B". To co napisalem to byl tzw. przyklad. Panial?

: Załóż czapkę, jeżeli mróz Ci szkodzi.

No comment.

: Pierdoły Waść prawisz.Nie chce mi się na takie bzdety odpowiadać.

To nie odpowiadaj.

: więc Twoje sugestie są zwykłą prowokacją i głupią metodą robienia
: kariery
: newsowo-politycznej.

Ooooo... ;-) To brzmi groznie! Coz, moze masz racje. Kazdy lubi wtracic
swoje trzy grosze (BTW amerykanie mowia "dwa centy" - czy to z racji na kurs
dolara?) - i ja nie jestem tu wyjatkiem.

  A tak na marginesie - off topic - dlaczego uwazasz, ze tylko ty masz prawo
do wypowiadania swoich pogladow i robienia "kariery" na forum Internetu? ;->

: Na temat statków wiem więcej niż Ci się wydaje i stawiam skrzynkę wódki,
: żewiem więcej od Ciebie, a o definicji Piractwa poczytaj sobie w
: Encyklopedii PWN.

Wodki nie pijam, encyklopedi - tego Harvardu dla ubogich - nie czytuje.
Roznimy sie wiec nieco ;->

: Trudno uwierzyć, że studiujesz na uczelni technicznej. O ile dobrze
: pamiętam, to poziom
: w Polibudzie szczecińskiej niewiele się różni od tamtejszej WSM, co
: wiele tłumaczy...

Tak sie sklada, ze ja na politechnice nie studiuje ;->
A jezeli chodzi o na ten przyklad zasilacze, to w zasiegu reki mam takie
na pare kV i to dolaczone do komputera ;-> Co do poziomu, to moglibysmy
podyskutowac... - ja uwazam, ze PS ma poziom niski jak na standardy swiatowe
(poza pewnymi wydzialami, np. okretowym), ale i tak wysokie jezeli
sporzadzimy ranking krajowy.

: Na temat bezpieczństwa pracy urządzeń sieciowych dowiesz się sporo u
: swojego pANA pROFESORA od BHP i pracowni elektrycznej w katedrze
: wysokich napięć.

Coz, zdarza mi sie mowic samemu do siebe. Rzadko, ale jednak. ;->

: Potem się popisuj. W odwrotnej kolejności - znowu wyjdzie kał.
: Przesyłam różne wyrazy
: Chester E.M.

Coz, zycze samozaparcia ;->

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin