Re: Sqadak - z czego sqadac ?

Autor: Dariusz Kotowicz (Darek_at_hermes.cpu-zeto.com.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 00:19:27 MET

Michal Jelinski wrote:

> Jezeli masz zamiar kupic 150 MHz i zastosowac sie do tych 150 w ustawieniu
> innym niz 2x75Mhz to go nie kupuj. Powod jest oczywisty - bedziesz go musial
> nastawic na 2.5x60Mhz. Poniewaz jest to najslabsza szybkosc plyty bedziesz
> mial komputer zbyt wolny...

Ha,ha,ha ktos jeszcze pomysli że to prawda.

Mam własnie iP 150 MHz i miałem nastawione 2.5x60MHz,przestawiłem na
2x75MHz
i nie zauważa się subiektywnie żadnej,najmniejszej różnicy.
Wykonałem także prosty test na operacji graficznej w Corel Photo Paint 7
/radial blur na pliku graficznym/.Przyrost szybkosci tej operacji
wyniósł
całe 3 /słownie TRZY / sekundy na czas całej operacji 4 minuty 55 sekund
!!
Jest to 1,694 % wzrostu wydajnosci komputera.Czyli praktycznie żadna.

Tak nawiasem mówišc,największy przyrost wydajnosci odczułem
/subiektywnie
i obiektywnie po zmianie RAM-u z 16 na 32 MB.

--
 ______
|      \
e-mail:Darek_at_client.cpu-zeto.com.pl
e-mail:darkoto_at_194.204.188.29
|       / |   _   ||   |_) /| ____||   __  \ tel.0048 75  76 73 255
Dariusz Kotowicz,MD  Pediatric Surgeon  Jelenia Gora  Poland