SB PRO rownocz. nagryw. i odtwarzanie

Autor: Jacek Wikiera (wikiera_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 17:09:23 MET

 Mam karte dzwiekowa na ukladzie OPTi930. Przy pomocy programu dolaczonego
do niej przelaczam ja w tryb emulacji sprzetowej Sound Blaster'a PRO,
potem uruchamiam Win95, ktory obsluguje ja jako SB PRO.
Przy pomocy funkcji z grupy "Low-Level Audio" otwieram karte do odtwarzania
(waveOutOpen). Nastepnie, majac karte otwarta do odtwarzania, chce ja otworzyc
do nagrywania (waveInOpen()), poniewaz chce _rownoczesnie_ nagrywac i odtwarzac
(pisze program do przetwarzania dzwieku w czasie rzeczywistym (z pewnym opo-
znieniem, rzecz jasna)).
Pytania:
 - czy SB pozwala odtwarzac i nagrywac rownoczesnie?
 - jesli tak, to jak uzyc funkcji API Windows aby go do tego naklonic?

Jednyny pomysl jaki mi przyszedl, to zainstalowanie dwoch kart :( .

                                Jacek
PS. Nie mam specyfikacji SB, dlatego nie wiem co on moze robic.

--
Murphy's Law is recursive.  Washing your car to make it rain doesn't work.