Re: Bill Gates

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_polbox.com_NO#SPAM)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 15:56:30 MET

> Przeciez wlasnie pisze jak byk ze przystawiasz swoje prowincjonalne
> wzory a ty sie pytasz kiedy?
> A co do karju to ani kraj nie jest moj stary ani nim nie pogardzam tylko
> banda glupkow ktora na nieszczescie go reprezentuje w usenet.

WIecie co , wkurzylem sie. Czy on mysli ze wszystko mu wolno ? Wrzucanie
wszystkich do jednego wspolnego worka, mieszanie ich i obrzucanie gownem zza
oceanu. Mam dosc tego XXXXXXXXX. Zakladam na niego filtr.

Pozdrowienia

 Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
 Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?