Re: Jaki monitor 17"?

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 18:30:35 MET

Ciach!

Baju, baju, kazdy zachwala swoje, ciagle padaja nazwy znanych firm, obelgi
pod adresem tych mniej solidnych itp. itd.

Tymczasem ja, biedny polaczek szaraczek uzywam 17-calowego monitora MTC (
dla mnie jest to blizej nieokreslona firma ), ktory po prostu zostal dla
mnie dobrze wybrany z calej masy innych. Zaplacilem za niego w kwietniu tego
roku niecale 2000zl i do dzisiaj nie mam z nim najmniejszego problemu ( no
moze troche mory w pewnych rozdzielczosciach ). 120Hz w 640x480, 110 w
800x600, 90 w 1024x768 itd itp. a jak mi palma odbija, to pracuje jeszcze
wyzszych i jakos nie odczuwam zmeczenia wzroku.
Co do zmeczenia, to zdarza mi sie robic dosc ostre nasiadowki przy sprzecie
( kilka dni w tygodniu po kilka-kilkanascie godzin non-stop ) i jeszcze nie
zdarzylo mi sie miec zaczerwienionych oczu ( niektorzy z nas zapominaja, ze
o komforcie pracy decyduje nie tylko monitor, ale i rowniez oswietlenie
pomieszczenia ).

Fuj, za duzo tego wiec koncze.

        Wojtek

Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Okrzei 27
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie uzywam ogonkow | (0-56)654-78-71 (grzeczn.)
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!