Re: Pascal

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 08:56:55 MET

Janek <rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl> writes:

> Jest taki maly problem.

ty to nazywasz *malym problemem* ?
ludzie doktoraty o tym pisza :-{))))

> Mam pliczek napisany w pascalu ale przekonwertowany
> na plik *.exe.
> W zwiazku z tym pytanie :
> czy jest mozliwe przerobienie go z powrotem
> na plik *.pas ?

tak

> Mam Borland Pascal 6.0 i 7.0.

to nie ma nic do rzeczy, wazne jest:
1) w jakiej wersji Pascala to zostalo napisane
2) przy uzyciu jakich konstrukcji - czysty pascal czy obiektowy
3) czy dal dos czy win
4) czy w exe'ku sa informacje dla debuggera czy nie
5) wielkosc exe'ka
6) czy korzystano ze standardowych runtime'ow

jesli to ty pisales i 'skasowales' kod zrodlowy
to napisz od poczatku - mniej czasu to zabierze
od disassemblacji a potem konwersji do pascala

> Sprawa jest wazna.

jak bardzo wazna ?
czy to moze twoja praca magisterska/doktorska ?

> W przypadku odpowiedzi pozytywnej
> prosze o opis wykonania tej czynnosci.

to proste: musisz miec kupe szmalu i zaplacic
fachowcom, lub
miec kupe czasu i samemu to zrobic

--
Kamil Konieczny