Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 10:14:35 MET

Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl) wrote:

: Drogi Sławku, a w którym miejscu napisałem cokolwiek o nielegalności
: poczynań innych firm? Nie chcę prowadzić jałowej dyskusji, bo Ty po
: prostu nie rozumiesz tego, co napisałem. Rozumiem, że łatwiej się

Cos sie [...piiip...] w cytowaniach - obawiam sie ze kto inny napisal,
a u mnie weszlo to z "xxxx wrote" wskazujacym na ciebie. Pewna wskazowka
moze byc to, ze z niejakim zdumieniem przeczytalem list w ktorym byl
cytowany tekst, rzekomo moj, ale ktorego nie napisalem - ja pisze
"bezogonkowo"!

: tezy, że inne firmy montujące komputery robią to nielegalnie.

Ale taka teza jest w watku. Ja zreszta tez niekiedy przejaskrawiam - latwiej
wtedy widac, dokad nas moga zaprowadzic pewne rozumowania, o ile beda
interpretowane w sposob bardzo doslowny - a wiec mozliwy.

: pisze sensownie i na temat.Ty - niewiedzieć czemu - nie. Kuriozalne są

Sensownie, sensownie - tyle ze nie wiedziec czemu cos jest skopane z
"news'ami" - i watek "technicznie" jest nie do kontynuowania (czyzby brude
rece Optimusa ;-)

: Ty znowu swoje :-) A gdzie ja pisałem, że Ty kogoś określiłeś

Mam kopie gdzies w archiwum - ale - patrz wyzej.

: To są już po prostu kpiny. Piszesz o popętleniach w cytowaniach,
: twierdzisz, że nie używasz polskich liter, powyższego tekstu nie
: napisałeś i ostrzegasz, że użyjesz PGP. No i wszystko świetnie, poza
: małym drobiazgiem.
: JA CYTOWAŁEM SAM SIEBIE.

W takim razie nie zgadzala sie liczba marker'ow `:' i `>' - wyglada to
tak, ze ktos trzeci zacytowal moj i twoj tekst w ten sposob, ze mozna mi
przypisac autorstwo twojego fragmentu i vice versa.

YS

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin