Problemy z drukowaniem pod Win'95

Autor: Piotr Listosz (plistosz_at_pgnig.com.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 10:09:46 MET

Hej!
Mam klopoty z drukowaniem pod Windowsem 95 na niektorych drukarkach
iglowych (m.in. na Epson FX1170 i Citizen Swift 90s), zamiast normalnych
wydruków wychodzš krzaczki, albo wydruki sa niedokonczone. Wiem, ze byl
jakis problem ze sterownikiem portu LPT1 (virtual device). Mam program
ktory uaktualnia ten sterownik, ale nic to nie daje. Najdziwniejsze jest
to, ze taka drukarka podlaczona do innego (takiego samego) komputera z
(takim samym) Win 95 drukuje bez problemow. Nie wiem co o tym sadzic, ale
mysle, ze nie tylko ja mam taki problem. Jezeli wiecie jak go rozwiazac, to
bardzo prosze o pomoc.

pozdrawiam, Piotr Listosz

plistosz_at_friko.onet.pl

plistosz_at_pgnig.com.pl