ABIT i timingi

Autor: Michal Korzybski (mkor_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 10:17:04 MET

Hej,

Był tu jeden list o ustawianiu timingów, niestety
_uciekł_ mi. Dlatego pytam tutaj.

Jestem w tej materii zielony. Czy chodzi o czas dostępu
do RAMu? Mam w BIOSie b. dużo opcji dotyczących
czasów i RAMu. (teraz mam m.in. 70 nanosek.(innych
nie ruszam)).

Może ktoś mógłby podesłać mi swoje ustawienia?
Czy im dłużej tym lepiej?

W ostateczności zawiozę kompa do sklepu, gdzie
kupowałem płytę. Może tam mi to ustawią?

 Michal Korzybski        mkor_at_manta.univ.gda.pl