Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_polbox.com_NO#SPAM)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 10:05:36 MET

> Wiesz chyba zbyt niejasno tlumaczysz albo ja taki tepy jestem... Jak to
> UDALO IM sie wlozyc karte PCI w slot PCI i wyprowadzic wyjscie przez
> sledzia dla ISA ? Przeciez wyjscia czy to od ISY czy od PCI sa w gruncie
> rzeczy takie same...

Tak , ale karty ISA maja sledzia z prawej strony , a PCI z lewej. I tak na
przyklad w niektorych plytach glownych nie mozna wstawic sasiadujacych kart
ISA i PCI , bo otwor na sledzia jest wspolny. Chyba on o tym pisze..

Pozdrowienia

 Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
 Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?