Re: Klasyfikacja wspolczesnych komputerow?

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_ceu.edu.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 22:12:23 MET

Tue, 04 Nov 1997 21:54:56 +0100, Jaroslaw Rafa na pl.comp.os.unix napisał:
>Chodzi mi o taka rzecz. Jak myslicie, jak wedlug Was powinna wygladac
>wspolczesna klasyfikacja systemow komputerowych? Chodzi mi o
>klasyfikacje pod wzgledem "wielkosci"?
po co?
nie warto... prościem mierzyć mocą obliczeniwą jako zmienną ciągłą ;-)
i tyle
>Kiedys to bylo prosto - byly komputery (czyli mainframe'y),
>minikomputery i mikrokomputery. Teraz wiadomo, ze u gory skali mamy
>superkomputery, u dolu mikrokomputery, troche wyzej workstations. A
>wszystko posrodku?

wiesz... ja myślę że to była kwestia systemów na tym chodzących ;-)
a teraz smutno... odchodzą VMS, VC/CMS itp. znika dos. CPM zniknął już
dawno. Unix w rozmaitych postaciach i Wingleze... ;-(
followup na unix

--
Ziemek Borowski