Jak oszukac Eudore

Autor: Cezariusz Marek (Cezariusz.Marek_at_comarch.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 15:48:08 MET

Witam,

Próbowałem ściągnąć Eudorę PRO z wbudowanym PGP, niestety trzeba tam
udowodnić, że jest się obywatelem USA lub Kanady!

Ciekawe że można oddzielnie ściągać PGP i Eudorę, ale razem już nie (a
niestety najnowsza Eudora 3.0.5 PRO działa tylko z tym wbudowanym).

Czy ktoś wie jak można przeskoczyć to sprawdzanie (na stronie
http://www.eudora.com/export/ )?

A może jakiś łaskawy obywatel USA lub Kanady czytający tę listę
spróbuje przeskoczyć ten test i napisze mi jak ściągnąć Eudorę z PGP?

Podzrawiam wszystkich czytelników (także spoza Polski :-)),