Re: Plyta Soyo 5TF2 i dual voltage

Autor: Lukasz Jakubowski (megadeth_at_.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 15:38:14 MET

Marek Grys (mgrys_at_figaro.ae.katowice.pl) wrote:

Hej!

: Kupilem z pol roku temu plyte Soyo 5TF2 na chipie HX.Nie zwrocilem
: wtedy uwagi na cos takiego jak mozliwosc zainstalowania procesorow
Ja kupilem w kwietniu 5TF5 (czyli rozniaca sie iloscia cache) i MMX u mnie
chodzi.
: mmx.Plyta teoretycznie ma ( opcjonalnie ) mozliwosc "wlutowania" modulu do
: obslugi dual voltage.Czy jest mozliwosc - sam nie wiem kupienia np. tego

Tak masz napisane w instrukcji? U mnie w calej nie ma ani slowa o MMX, za to
jest o p55, czyli MMXie wlasnie. Zernij, moze to przeoczyles.

Lukasz