Re: Problem z drukowaniem pod Win95

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 12:55:14 MET

Witam

Piotr Listosz <plistosz_at_pgnig.com.pl> napisał(a) w artykule
<63mqi6$g8o$1_at_newsfeed.onet.pl>...
> Hej!
> Mam klopoty z drukowaniem pod Windowsem 95 na niektorych drukarkach
> iglowych (m.in. na Epson FX1170 i Citizen Swift 90s), zamiast normalnych
> wydruków wychodzš krzaczki, albo wydruki sa niedokonczone. Wiem, ze byl
> jakis problem ze sterownikiem portu LPT1 (virtual device). Mam program
> ktory uaktualnia ten sterownik, ale nic to nie daje. Najdziwniejsze jest
> to, ze taka drukarka podlaczona do innego (takiego samego) komputera z
> (takim samym) Win 95 drukuje bez problemow. Nie wiem co o tym sadzic, ale
> [...]
Mialem dokladnie to samo. Na jednym drukuje na drugim nie.
W biosie w sekcji Chipset Features Setup pozycja Parallel Port Mode musi
byc ustawiona na Normal. Czasem "fabrycznie" jest na ECP.
Napisz czy to o to chodzilo.

 ==          MACIEK  --> Krakow        ==
 == maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==