Re: Nu 20 a sprawa polska

Autor: Artur M. Kamiński (kompas_at_optimus.wroc.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 12:11:28 MET

Jaromir Dmytrzyk napisał(a) w artykule
<345F7C07.98C76510_at_trurl.ch.uj.edu.pl>...

>A ktorych Windows uzywasz? Wersji pierwotnej czy tez OSR 2.X?
>Nie jestem pewien ale NU 2.0 jest przeznaczony chyba tylko dla tej
>drugiej wersji.Poza tym, to co opisales wydaje mi sie dziwne.

NU 2.0 jest przeznaczone do Windows 95 z FAT16 i FAT32, obsluguje wiec OSR2 i
wczesniejsze!
Od kwietnia nie mam problemów z polskimi znakami. Proponuje odinstalowac,
zainstalowac od nowa
i wtedy uruchomic LiveUpdate, albo patch (z data minimum kwiecien br)

Artek