Re: Nu 20 a sprawa polska

Autor: Jaromir Dmytrzyk (magkinet_at_trurl.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 20:48:23 MET

Arek M wrote:

> Witam Szanownych Listowiczow
>
> Mam pytanie: po zaintalowaniu nu20 (ver USA) i patcha do niego nadal
> chce kosic polskie nazwy w plikach, powtorne zrobienie live update nie daje
> zadnego oczekiwanego ciagle te same komunikaty przy disk doctorze i speed
> disku.
> Czy komus udalo sie rozwiazac ten problem bez usuwania nu20
> i zainalowania nu20 pl.
>
> POZDRAWIAM !!!
>
> ///////// //////////// arek.m
> // // // // //
> ///////// // // // - POLSKA - <<<< Katowice >>>>
> [...]

A ktorych Windows uzywasz? Wersji pierwotnej czy tez OSR 2.X?
Nie jestem pewien ale NU 2.0 jest przeznaczony chyba tylko dla tej
drugiej wersji.Poza tym, to co opisales wydaje mi sie dziwne.
Zainstalowalem patcha i wszystko jest w porzadku.Inna sprawa, ze dopiero
za czwartym razem udalo mi sie sciagnac dzialajaca wersje patcha ze
strony Symanteca. Sproboj sciagnac ten plik jeszcze raz. O ile wiem to
nie ma innego sposobu na uzdatnienie NU 2.0 do pracy w polskiej wersji
W95.