Re: Bill Gates

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 03:03:53 MET

Grzegorz Szyszl'o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>I ty nadal wierzysz w microsoft ? wymiana systemu pozwolila by ci
>na znaczne zmniejszenie ilosci serwerow, bez obnizenia funkcjonalnosci
>sieci. czysta oszczednosc. zasuwajac na mokrosofcie jestes
>skazany na rozrzutnosc.

Rownie jak w MS nie wierze w IBM. A nawet bardziej. Zas rozrzutnosc to
klienta. Ale nie tego od NT. Tego ktory kupil za $90K komputer HP i
chodzi mu wszystko 3 razy wolniej niz na Pentium pod NT. Moze by i
chodzilo tak samo szybko na Pentium pod LINUXem, ale oni mowia ze
"standard firmy to HPUX". Podobnie bylo z AIX...

Jakos nie moge wytlumaczyc: To nie JA decuduje na czym system bedzie
chodzil, tylko KLIENT. Ostatni klient ktory sie "ustandaryzowal na
AIX" wlasnie przeszedl na NT. Moze nie tak przyjemnie i ambitnie, ale
tanio...

A.L

P.S. 16 serwerow to mam dlatego ze robie obliczenia rownolegle. Na
niej sie nie da. Chyba ze na Crayu, ale klient nie zaplaci.