Re: Prezentacje multimedialne na CD-Rom'ie - Jak zrobić?

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 01:48:45 MET

Jacek Osiecki napisał(a) w artykule ...

>Oczywiście winda nie omieszka na wszelki wypadek z tej okazji
zrestartować
>siebie... Dobrze, że nie trzeba robić restartu po zmianie dyskietki :)
>
>P.S. Cytaty powinno się umieszczać na początku artykułu - umieszczanie
ich
>na końcu skutkuje jedynie nieczytelnością artykułu i problemami z
>odpowiadaniem na niego.

Zwykle tak, ale :
 jeżeli chcę się odnieść do konkretnych słów to oczywiście lepiej
napisać to pod nimi
Jeżleli natomiast odpowiedź jest prosta, dyskusja ciągnie się bardzo
długo lub
pytanie wynika z odpowiedzi to często cytat nie ma sensu, lub ma znaczenie
drugorzędne
Ale to tak IMHO
:-)

P.S. Nie dyskutujmy na ten temat, są ciekawsze - a to raczej na
pl.comp.mail

>Pozdrawiam,
>--
Też