Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Slawek (sd000001_at_polbox.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 00:49:23 MET

Jacek Osiecki wrote in message ...

>Qrcze, Tobie to chyba jak przedszkolakowi tłumaczyć trzeba. Napisałem, że
>fundusze emerytalne uważam za oczywisty i STAŁY punkt budżetu - a więc
>uznałem, że zawierają się w stałych comiesięcznych wydatkach.

No to powiedzmy sobie ze ta twoja idealna wyplata zawiera wszytsko (n) i w wtedy
rzeczywiscie zarabiac dwa razy tyle (2n) nie ma sensu.

Tylko ze tak sie w zyciu rzadko zdarza.
A w Polsce ludzie wstydza sie mowic normalnie o pieniadzach za to wypada miec
mercedesa samcohod i jechac na wakacje na majorke.
Wiec cicho sza ale za to niech kazdzy widzi.