Re: PRZEPRASZAM ZA CRACK DO PAJACZKA

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 22:38:58 MET

Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org> writes:

> A sadzisz, ze ktos w Polsce przejmowal sie embargiem nakladanym przez
> "zgnilych
> kapitalistow" ? Przeciez tego dos'a nie kupowales od M$ i to hurtem...

Od MS to nie, ale firma, ktora go sprowadzila, kupila go w Stanach
nie na bazarze.

> BTW: Ja kupilem XT z natywnym Dos 2.20 w panstwowym sklepie...
> AFAIK DOS'a legalnie (w zgodzie z zaleceniami COCOM) mozna bylo kupic dopiero
> od v5.0

Cos mi sie to nie wydaje. Pamietam, ze w czasach, gdy u nas zaczely pojawiac
sie 386 (oczywiscie po monstrualnych cenach), a istnialy wlasciwie XT oraz
czesto 286, to jeszcze bylo embargo na te 386, i inne 32-bitowe maszyny.

Ale na oprogramowanie?

Moze masz na mysli to, ze restrykcje COCOM zostaly calkowicie zniesione
w odniesieniu do naszego kraju w podobnym czasie, co ukazanie sie
DOS'a 5.0? Tylko ze one nie obejmowaly wszystkiego...

--
Krzysztof Halasa